Verhalen en verhalen overbrengen hebben altijd een belangrijke rol in mijn leven gespeeld. Mijn liefde voor film, theater, schrijven en lezen komt hier vandaan. Na het afronden van mijn studie ging ik aan het werk bij Minerva Bioscopen, waar mijn opdracht was om gezamenlijk een nieuw merk in de markt zetten. Bij het projectbureau waar ik vervolgens werkte, deed ik veel ervaring op in het marketing- en communicatievak bij uiteenlopende projecten. Op deze manier kwam ik in Den Haag bij de Koninklijke Schouwburg terecht. Na een interim managementopdracht heb ik een aantal jaren de functie van hoofd marketing vervuld. Ik speelde een rol in het fusietraject op marketinggebied en vervulde vervolgens ook bij Het Nationale Theater de functie van hoofd marketing. Nu is het tijd om al die ervaring en kennis breder in te zetten.

Wel: Samenwerken, datamarketing, betekenis geven, kerstmiddag, succes vieren en volle zalen.
Niet: Omlijnde doelgroepmodellen, gebakken lucht, draaiorgels en inefficiëntie.

Opleidingen

Universiteit Utrecht
  • Master Kunstbeleid- en Management
  • Bachelor Theater-, Film- en Televisiewetenschappen
Leiderschap in Cultuur (LinC)

LinC is een leerprogramma voor en door leiders in de culturele sector. LinC staat voor reflectie, vernieuwing, kennisdeling en inspiratie. LinC is er voor en door leidinggevenden, cultuurmakers en managers van grote en kleine culturele instellingen en anderen die een sleutelpositie bekleden binnen de culturele sector.

Werkervaring